SERVICE ACREDITAT IN ROMANIA:
SC EXPERT RECARE SRL
Tel : 0785 609 776
e-mail : contact@expertrecare.ro
Adresa punct de lucru: Bdul Theodor Pallady, Nr. 287,Sector 3, Bucuresti
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre MIR GO SHOP SRL beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare.
Prin serviciul post-vanzare pe care il asiguram, beneficiezi de reparatie gratuita ce va fi realizata de SC EXPERT RECARE SRL in baza certificatului de garantie inclus in cutia produsului.
Drepturile privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora sunt prevazute in Legea nr. 449/2003, revizuita in 2008. Noutatea adusa de aceasta lege, odata cu aderarea la Uniunea Europeana, a fost aceea ca nu mai exista o distinctie intre produsele de folosinta indelungata si cele de folosinta imediata. Astfel, daca inainte de aceasta prevedere pentru frigidere, congelatoare si lazi frigorifice, beneficiai de o garantie de 24 de luni iar pentru aparatele electrice de uz casnic, inclusiv cele audio sau video aveai o garantie de 12 luni, in momentul de fata toate produsele au garantie de 24 luni.
Daca produsul achizitionat de tine se afla in termenului de garantie si se defecteaza, compania de service EXPERT RECARE SRL il va repara intr-un timp rezonabil, ce nu depaseste 15 zile. Daca produsul nu mai poate fi reparat, MIR GO SHOP SRL se obliga sa-l inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea sa, in aceasta ordine.
Cumpărătorul nu va demara returnarea fizică a produsului inainte ca firma de service EXPERT RECARE SRL să proceseze solicitarea și să ii furnizeze detaliile necesare returului.
Pentru a putea beneficia de garanție, produsul trimis in service trebuie să fie insotit de următoarele:
- Factura de achizitie
- Certificatul de garantie
- Accesoriile si documentatia cu care a fost livrat produsul
- Descrierea defectiunii
Este posibil ca unitatea de service ce asigura garantia aparatului achizitionat de tine sa aiba sediul intr-un alt oras. In aceste conditii, produsul defect va fi ridicat de la dumneavoastra printr-o firma de curierat. Trimiterea produsului la reparat si livrarea acestuia inapoi la dvs. intra in sarcina companiei de Service, fara nici un cost de transport pentru dumneavoastra.
De regula, vei fi nevoit sa platesti pentru trimiterea coletului la/de la service doar daca defectiunea s-a produs din cauza neutilizarii corecte a produsului sau a unui accident. De altfel, pe fisa tehnica de constatare a defectiunii, reprezentantii service-ului vor trece orice urma de zgarietura, crapatura sau alte defecte ale aparatului ce pot reprezenta indicii ca produsul s-a stricat din vina ta. Daca cei care evalueaza aparatul ajung la concluzia ca produsul s-a defectat din cauza utilizatorului, exista doua optiuni: fie produsul este returnat si nu mai beneficiaza de garantie, fie este reparat contra cost.
Dacă in momentul recepției veti constata lipsa certificatului de garanție al produsului, trebuie să ne anunțati in maxim 48 de ore de la primirea produsului pe adresa de email office@mirgo-shop.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată in considerare.
Pierderea garantiei:
- Pierderea facturii duce la pierderea garanției.
- Ştergerea seriei (serial number S/N) parţială sau totală de pe produse duce la pierderea garanţiei.